آسمان سمفونی باران رو داره میزنه
کاش دستامونو قفل میکردیم و صورتمون رو به نوازش باران میسپردیم.
عاشقت خواهم ماند مهسای بی سای من
ما را در سایت Shabnevesht دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 20:42